Monday, July 2, 2018

Pengalaman pertama kali terima order di Shopee

Sejak mula-mula saya berjinak menjana pendapatan melalui internet lebih 10 tahun lepas, saya tak pernah jual produk fizikal. Masa awal-awal dulu saya hanya menjual produk digital dan kemudian barulah servis

Sekarang ini, perniagaan utama saya adalah perkhidmatan

Tapi sejak akhir-akhir ni, saya teringin mencuba menjual produk fizikal pula, dan saya tertarik menjual di Shopee

Percubaan pertama saya alhamdulilah, menjadi, lihat screenshort dibawah ini


Saya hanya menggunakan kaedah dropship sahaja, dan saya saya hanya list sahaja produk untuk saya test, tak sangka pula ada orang beli

Betulla orang cakap, di Shopee ni memang yang masuk adalah untuk MEMBELI

Dan, secara jujurnya saya belajar adalah daripada panduan yang disediakan oleh orang yang sudah terbukti menjana pendapatan di Shopee

Panduan yang saya maksudkan bolehlah anda klik link disini atau klik imej dibawah ini


Panduan ini bagi saya sangat membantu, dari cara membuat kajian Produk HOT, Strategi Jualan, Cara Iklan di Shopee Ads, Voucher dan lain2 lagi yang terdapat dalam panduan ini selain support daripada owner


Dan saya ada lubuk untuk anda dapatkan produk pada hargadropship, lihat gambar dibawah ini 




Ada ribuan produk yang boleh anda jual di Shopee jika anda tahu lubuk ini

Berminat nak tahu lubuk tersebut? Boleh tinggalkan komen dibawah ini ya, nanti saya kongsikan

Dan kepada yang serius nak menjual dan menjana pendapatan di Shopee, saya sangat sarankan dapatkan panduan Rahsia Shopee disini https://tinyurl.com/y88a7fcn


13 comments:

Nak, mohon email saya lubuk tu di

awoonpersonal7862016@gmail.com

saya berminat nak tahu tuan...

kayaberimanbiz@gmail.com pm tn

guys! tumpang iklan aku ada jumpa satu apps ni dia boleh tolong kau buat side income smpai RM 1000 ++ in a week!!! ada bukti lagi!, siapa nak beli barang kemahuan bnyk2 aku recommend apps ni
just tekan link di bawah so korang leh strt buat duit gunakan phone je! (bukan scam saya janji )
https://bit.ly/2Sd0RRO

Kejayaan tidak hanya lahir daripada kemampuan dan minat semata-mata, sebaliknya harus diiringi dengan usaha berterusan yang tidak pernah luntur. Kami kongsikan pengalaman jatuh bangun rakan-rakan usahawan PUNB yang telah berjaya menempa nama di arena keusahawanan. Jom ketahui lebih lanjut.. :
cara memohon program jumper PUNB 2020

Post a Comment